Federasyondan haberlerin tamamı için sayfayı yukarıya kaydırabilirsiniz.
Alina ve Dila, masa performanslarıyla ödül aldı
Türkiye Satranç Federasyonu, Türkiye Satranç 1.Ligi'nde oynadıkları masada ilk 3'e giren sporculara madalya takdim etti.Konya'da düzenlenen Türkiye Satranç 1.Ligi'nin bitiminde masa dereceleri yapan ilk 3 e madalyaları verildi. Kadınlarda 5.masada mücadele eden Malatya Yeşilyurt Belediyesporlu Alina Bivol, 7,5 puan ile masanın birincisi olarak, ödül almaya hak kazandı. Bivol, masa 5'te 9 oyunda 7,5 puan topladı. Kadınlarda 8.masada mücadele eden Malatya Yeşilyurt Belediyesporlu Dila Baloğlu, 6,5 puan toplayarak masanın üçüncüsü oldu ve ödül aldı. Baloğlu, masa 8'de 9 oyunda 6,5 puan kazandı. Bivol ve Baloğlu, Konya'dan madalyayla dönen sporcular oldu.